lauantai 19. joulukuuta 2015

Nothing I do is good enough

Moikka, 
Viikko on menny melko hyvin, maantaina kävin kattomassa oopperan kummitusta ooperassa. Oli yllättävän hyvä! Ja olin positiivisesti ihmettenyt että nuoria oli paljon kattomassa sitä! Kävin maantaina myös kampaajalla vihdoin ja tuli tosi kivat! Aika paljon lähti, mut kyllä ne kesäksi kasvaa! Torstaina näin Ellaa pitästä aikaa ja oltii kaupungilla. Joka kerta ku nään Ellan hän vaihtaa hiusväriä,koska näemme niin harvoin.Tällä kertaa hänellä oli vaalenpunaiset hiukset! Tosi ihanat ja sopii hänelle hyvin! (: Ostin silloin pinkin laskimen koulua varten ja söpöt joulusukat! :>  Joulu on kohta ja oon iloinen siitä! Ehkä ensi viikolla leivon pipareita :) 
Tässä pari kollasia viikolta! Enjoy ;) 

      1. Ihana aurinko aamulla kaupungissa. 2. Kävin vihdoin kampaajalla ja lähti aika paljon hiuksia! 3. Hieno auringonlasku :) 4. Mun lempi smoothie mitä on!Vaikka onki super kallis suomessa :/ mutta aina välillä voi hemmotella itseään ! 
 Ihana Ella :> Pitäis nähä useammin! :)
Mun instagrami voi seurata jos haluu nähä enemmän kuvia ja mun tekemisiä viikolla! Instagram: annixxoo 


   
 anni :> 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti