tiistai 1. joulukuuta 2015

December 1st

Hyvää joulukuun alkua! 
Tänää on ensimmäinen joulukuuta ja oon innoissani,koska se tarkottaa että talvi on täällä vaikka ei ole vielä lunta maassa. Tänää avain mun minion kalenterista ekan luukun ja on taas iha 10v olo. Meijän eläimillä on myös omat kalenerit =) Ne oli aika innoissaa ku niille availin ensimmäistä luukkua vaikka ei ne nyt älyä siitä mitää,mutta ei se haittaa. 
Aamulla olin kuvauksissa ja väsyin siellä aika paljon ku otettii paljon kuvia, mutta hienoja tuli =) Sitte ku joskus saan ne kuvat nii laitan niitä tänne, mutta tänä vuonna kuiteskin :D 
Olen vähän kipeä tällä hetkellä niin sanottu talviflunssa? Toivottavasti paranen pian! 
Olin illalla sitten näkemässä Henniä ja kiereltiin kaupunkia, tuli myös otettua kamera mukaa ja otin pari kuvaakin Helsingistä. 
Huomenna on harjotusvuoro kaupassa ja vähäsen jännittää,mut se on harjotus joten saan tehä virheitä? :D 
Ensi viikolla alkaa koulu nii en pakolla ehi postailemaan paljon,mutta parhaimman mukaan yritän =) 
Hyvää joulun odotusta kaikille =) 

                         Koira kalenteri,minioni eli mun ja sit kisun kalenteri =)
                                  Kaunis auringonlasku partsilta =)
         Yritin kuvata pidämällä valotus ajalla mutta ei kauheesti onnistunu : D

                                        Bulevardi on yksi lemppareistani Helsingissä :)
Hennin juoma oli kivan näköinen =) 




anni<3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti