perjantai 11. joulukuuta 2015

Joululahja toiveet



Heipsuu,
Päätin nyt sit tehä tälläsen postauksen missä kerron joululahja toiveistani, mutta en tarvitsisi tänä vuonna oikein mitään,koska minulla on jo kaikkea paitsi yhteistä aikaa perheen ja poikaystävän kanssa :) hyvä jouluruoka on myös ihanaa! 

1. Naked Palette 
se on aika massa tuote,mutta kuulema tosi hyvä,mitä nyt on kuullu kavereilta ja muilta. 
Hyvä luomiväri paletti ei ole koskaan pahaksi! ;D
2. Kamera linssi
Kamera linssi olisi kiva,koska oon nyt nii kiinnostunu tosta valokuvauksesta,että olisi kiva päästä seuraavalle tasolle. Joku kalansilmä tai muu kiva objektiivi. 
3.Remingtonin kiharrin
Oon kokeillu sitä kavereilla ja se on ollu mun suosikki jo jonkun aikaa. On mulla vanhoja mut ne lämpee nii hitaasti ja niissä kestää yli tunti et saa kiharrettua hiukset,nii en jaksa kuin juhlapäivinä kihartaa. Remingtonin kihartimella saa tosi nopeasti kiharettua ja aikaakin ei mee niin kauvaan!
4. V-aukkosia paitoja 
Ne on vaan nii chillejä ja niitä voi pitää kotona ja muutenkin! Eteenki kesällä voi vaa laittaa päälle eikä tarvii mitään! Niitä voisin alkaa keräilemään (; 
5. Iphone 5s puhelinkuoret 
Puhelinkuoria ei ole koskaan liikaa! Niitä tarvitsee aina! Ja ne on todella hyvä lahja jollekki jos ei tiedä mitä antaa joululahjaks! Niitä on niin paljon erillaisia.  Mullakin taitaa olla muutama,jota vaihtelen aina kun kyllästyn :D 
6. SUKLAAA!
Kuka nyt ei tykkää suklaasta? se on kaikkien herkku (; Suklaan kanssa ei voi mennä väärin jos ei tiedä mitä antaa jollekkin joululahjaksi! =) 


anni :> 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti