torstai 18. toukokuuta 2017

Fishnet outfit

Heipsan, 
Taas uutta postausta  näin nopeesti mitä ihmettä? :D Ootte varmasti nähneet netissä tuota niin sanottua "kalaverkko" muotia ja mun mielestä muiden päällä se on siistin näköstä ja ihmiset osaa oikeesti hienosti käyttää omissa asuissaan. Itse olin mainoksen uhri! Olin jo kauvan miettinyt että ostaisko vai ei ja sitten maantaina tanssi tunnilta tultuani kävelin yhden kaupan ohi missä niitä myytin ja sitten kävin vain hakemassa.  En ole itse vielä ihan varma sopiiko mulle vai ei mutta pitäähän sitä välillä olla massa? Yksi postaus vielä tulossa ehkä tällä viikolla jos saan sen nopeasti ;) muistakaa että mua voi seuraa instagramissa ja snäpissä : annixxoo arkipäivän suhteen! (: 


Paita taitaa olla Bikbok ja huosut myös, Kengät H&M, Verkkosukkahousut Fiorella Shop.





Kertokaa teidän mielipide noista verkkosukkiksista (: 

anni :> 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti