maanantai 22. toukokuuta 2017

My Week In Photos

Heippa kaikille (: 
 Ajattelin tehdä postauksen minun viime viikosta snäppikuvista. Oon nähny monilla tän tapasia postauksia, joten päätin nyt sitten kokeilla. Huomaatte varmaan että kokeilen kokoajan jotain uutta,koska ideoita on paljon ja oon aika innoissani kun pääsee tekemään asiaa mistä tykkää. Toivottavasti nautitte ja kertokaa toki mielipitennee näistä postauksista. Mua voi seurata snäpistä nimellä: annixxoo  

1-2. Maantaina kävin tankotanssimassa ja oli kivaa pitkästä aikaan päästä treenaamaan. 3.Ostin myös nuo "kalaverkko" sukkikset. Ne on ihan kivat ja olen pitänytkin pari kertaa! 

4. Tiistaina söin aamupalaksi meloonia ja se oli tosi hyvää! 5.Ostin myös maailman parasta proteini patukkaa se on tupla ja salted caramel maku! Kannattaa maistaa tuota jos ei tykkää normi proteinipatukoista. Kisukin ihmetteli mikä se on :3




6. Keskiviikkon piirsin kuviksessa linnun,joka oli jopa iha linnun näkönen ja ihan ok,koska olen todella huono piirtämään, joten se oli minusta hieno. Ei sentään mikään tikku ukko :D 7. Treenasin myös vähäsen vatsalihaksia keskiviikkona ja olihan siitä pienestä kehityksestä otettava kuva!



8. Torstaina tuunasin mun paitaa eli leikkasin tuosta ylhäältä pois,koska oon nähny että on muodissa nyt tuommoiset ja tuo on vanha paita joka sai uutta näköä, koska ei ole nyt niin paljoo varaa ostella uusia vaatteita ja kierrätys ja tuunaus on aina hyvä vaihtoehto. 9. Hain irtokarkkeja ja olin ihan olo kuin pienellä lapsella. En ollut pitkään aikaan hakenut irttareita,joten päätin käydä koulun jälkeen Kampin Makuunissa. 10. Sain myös tuplajuusto aterian illalla. Keskiviikossa treenasin ja torstaina siten söin roskaruokaa ups... :D Yritän olla tervellinen mutta kuten näkyy ei aina onnistu! 

11.& 13 Perjantaina oli ihanan kuuma sää! Nautin todella paljon! Koska odotin kesää aika kauvan! Kävin silloin koulussa nopeasti ja sitten suuntasin äidillä käymään. Asu kuva perjantailta viimesenä. 12.  Söin pizzaa illalla,koska teki mieli ja toi on mun lemppari mozzarella pizza! (: 





14.Lauantaina tuli käytyä Tikkurilassa katsomassa siltaa, koska olin monesti mennyt ohi junalla joten päätin lauantain käydä katsomassa miltä näyttää ja oli tosi hyvä sää. Ihmisiä oli paljon liikkellä joten en kauheasti saanut aikaseksi kuvata, mutta kesäiseltä näyttää ainakin :P 

15.Sunnuntaina sain kukkia ja oli ihana pukea vihdoin hame päälle. Huomasin nyt vasta että toppi ja ruusu ovat saman väriä, mutta sopivat hyvin siis omaan teemaan. Kävin rannalla katsomassa mikä meininki siellä oli ja olihan siellä jonkun verran porukkaa. Otin vähän aurinkoa,mutta sain sitten auringon pistoksen,koska unohdin etten saisi olla pitkää auringossa ilman lippistä. Olen melkein kuin pikku lapsi jolla pitää aina olla jotain päässä :D 





Mitä pidit postauksesta? (:
anni :>



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti