perjantai 10. kesäkuuta 2016

My first apartment

Heih,
Muutin siis omaan ensimmäiseen asuntoon! Oon aika innoissani,jäännittynyt ja peloissani, koska on niin paljon tekemistä! Sää on ollut kuuma ja hyvä ja mä oon tehny vaan asuntoon liittyviä asioita, mutta se ei haittaa! Ens viikolla luvattu viilempää joka ei ole kivaa,koska silloin olisin halunnu mennä rannalle. Toivon että ehdin vielä rannalle ja myös haluisin heittää talviturkin pois! Oli juuri pääsykokeet ja no jotkut meni hyvin ja jotkut ei niin hyvin mut ei se mitään! Mun asunnossa on niin huono netti ja tietenkin tämmöisselle innokkalle bloggajalle se on huono juttu, mutta ehkä nyt inspiroidun menemään kahville ja samalla kirjottaamaan. Mun lähellä on niin hyvät ulkoilu mahdollisuudet et oon kokoajan ulkona melkeen,harkitsen myös että jos alkaisin lenkkeilemään? En ole ollu ikinä urheiluihminen mutta pyöräilyä rakastan ja koiran kanssa lenkit ovat myös kivoja. Kunhan saan tavarat paikoileen voin vähäsen kuvata asuntoani. 
Kesällä aijon nauttia säästä ja syödä paljon jäätelöä! <3 
Kuva varoitus, niitä on paljon kerrankin! 

       Tervellinen aamupala <3 













       

Käytiin Hennin kanssa kesän ensimäisellä piknikillä! (;




ANNI <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti