maanantai 9. toukokuuta 2016

Summer is here 2016!

Hei,
Pitkästä aikaa, en oo vaa ehtinyt kirjoittelemaan yhtään, koska koulu ja niiin hyvä sää! Ja mun netti on tominu tosi huonosti, niin ei ole hermoja odottaa ku tunnin lataa yhen kuvan :D Vappu meni kotosalla ja sain mä minion ilmapallonkin. Käytiin koulun kanssa Kasvitietellisessä Puutarhassa ja oli se ihan mielenkiintoinen. Ollu kuuma, 20 astetta ja enemmän! Oon ottanu aurinkoo jo aika paljon ja saanu vähäsen rajoja ;) Ois tulossa muutto myös,jänskättää aika paljon! Stressi taso on kyllä täydessä pykälässä. Ois vielä tulossa yks projekti mutta siitä lisää myöhemmin :) kuvia on kertynyt paljon kännykkällä ja kameralla, joten laitan kaikkia vaan sekasin. Viimesiä viikkoja viedän koulussa ja kohta kesäloma! Tuun olemaan kyllä töissä kesällä mutta ei se mitään. Nyt pitää vain pakata tosi paljon ja se on vaikeaa,koska tavaroita on ihan liikaa! Kun saan muttettua ja koulun loppuun,lupaan päivitellä enemmän!

 Mikä on lempi asianne kesässä?
Nautiikkaa hyvästä säästä ja kesän olosta! <3 


löysin vihdoin marmori alustan! (:


Mun pikku kaktukset <3


Mun lempivanhus <3


Joku nautti auringosta aika paljon (;
Vappu =)

Rakastan kukkia <3



















                                           Välillä tekee hyvää käydä maalla,koska kaupunkia ei aina jaksa!



    Grilli meininkiä ;) 



anni <3 

2 kommenttia: