sunnuntai 15. toukokuuta 2016

Something and nothing

Hei Aurinkoiset Ihmiset <3
Ensi viikolla alkaa hurjan kiireinen viikko ja muutto uuten kotiin! Plus kesäloma ihan kulman takana! Oon aika innoissani ku nyt tuli pääsykoe kutsut! Ehkä tälläkertaa pääsen!!!! Sitä pitäisi kai ruveta nyt lukemaan ja sekin antaa lisää stressiä, ihan kuin sitä ei olisi jo tarpeeksi? Oon silti saanut jotkut asiat on saanu valmiiksi ja olen iloinen siitä! Kuuma ja lämmin sää voisi mielellään tulla takasin! Että voisin ruskettua! Sitten kun saan muuton lopuun hoidettua, teen niin sanotun "aparment tour" Oon todella innoissani kun pääsen ite sisustamaan miten haluan! Oon myös vähäsen peloissani,koska muutan ekaa kertaa yksin! Oon myös mukana yhessä tapahtumassa joka on ensi viikon loppun ja se on aika jännää päästä semmoiseen! Siitä tulee lisää lähempää sitten! Taidan nyt mennä nukkumaan,koska huomenna on aikanen herätys! Onneksi on enään 2 aikasta herätystä! 
Paljon voimia ja positiivisuutta ensi viikkoon! 



     Vesimelooni antaa kesän alun tuntumaa (= 
      Viimesiä hetkiä täällä kodissa :'( 
Perjantai päivän asu: Paita: H&M,Housut: Diesel


     Todella hyvää smoothieta! Rakastan niitä,eteenkin kesällä! 
Smoothiehen tulee: 
Pinaattia
Jäävuorisalaattia
Banaani
Mansikka
<3 


     Sunnuntai päivän asu! 
Tuulitakki: Bershka, Toppi: Bikbok, Legginssit: Bershka  


anni <: 

1 kommentti:

  1. Tosi kivannäköiset noi Bershkan legginsit ♥! :3

    <3: Sofia, fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista