tiistai 22. marraskuuta 2016

Can't wait for Christmas

Heissan alla! 
Oon nyt käyny nyt 3 kertaa tankotanssimassa ja se on koukuttavaa! Kaveri yllytti menemää joten oon nyt innoissani ollu ja koska ne on Nyt liikunnan kautta,niin ne on ilmaisia 18-29v. Kävin eilen ennen tuntia siis pyörähtämässä kaupoilla vähäsen katsomassa. Kävin H&M Home osastolta ja halusin sen jälkeen ostaa kaiken sieltä! :D Siellä oli niin jouluisia juttuja ja kaikkia ihania sisustus juttuja. Mietin,että lähi aikoinaa alotan sisutus projektin mun pikku kämppään. On tää nyt ihan kiva,mutta vois olla paremman näköinen. Tällä viikolla tulossa pari jännää asiaa,mistä kerron viikonlopun lähelle. Perjantaina oisin menossa kaverin kanssa shoppailemaan,koska on "Black Friday" katsotaan mitä sieltä sitten löytyy.  Oon yllättyny,että monesti ihmiset tulee sanomaan että lukee mun blogia ja oon aina ihan innoissan siitä. On se mukavaa tietää,että joku kyselee aina milloin tuulee uuta postausta. Oon kamalan innoissani joulusta! Koristelin äidillä pienen kuusen ja itsellänikin! Varmaa johtuu siitä,että kun katsoo amerikkalaisia tubettajia,heillä on jo isot kuuset kotona! 

HYVÄÄ VIIKKOA KAIKILLE <3 
 Rexa oli innoissaan uudesta pallostaan :3
 Löyty varaston kaukaisesta nurkasta :D 

 Maailman söpöin pikku kynttilä h&m homista vain 2€
 Glögiä on tullu juotua aika paljon! Pipareitakin tullut kylliksi :)
 Ostin uuden silmälapun,koska mun edellinen vaan katos johonki ihme paikkaan?! (miten?) tais olla 8€
 Vihdoin viimein sain hankittua ihanan kylpyhuoneen maton! 10€
 Maailman parasta hiusnaamiota! Suosittelen kaikille tota ja vaan 2€ !
 Ihan rexan näköset käsipyyhkeet, oli pakko ostaa :3 8€
Mun hienosti koristeltu kuusi! :D 

Onko teillä jo joulu fiilis? (: 

anni :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti