maanantai 23. heinäkuuta 2018

Heinäkuun suosikit

Hola!
Halusin jakaa mun heinäkuun suosikit :) Taisin viime kesänä tehdä saman tapasen, mutta näitä on aina kiva tehdä. Oon ollu nii ilonen näistä helle päivistä, sillä oon ollut paljon rannalla ja uimassa. Rakastan kesää, mutta en kyllä odottanu tälläisiä helteiltä niin kuin jossain Espanjassa.
Tykkäätekö kesästä?
           
            1. Aurinkolasit 

    2.Aurinkorasva

        3.Huivi

  4. Bikiinit 
-Kävin hakemassa itselleni uudet bikiinit new yorkerista, kun siellä on nii halvat alennukset ja halusin muutenkin jonkin laiset mitkä voi vaan pitää valmiina laukussa,jos lähtee sponttaanisesti rannalle. 

    5.Tennarit
-Oon ihan rakastunu näihin mun uusiin kenkii<3 koska mun edelliset kaikki kengät hajosi jo pohjasta nii oli pakko nyt käydä sitte hakemassa. Kengät ovat Stadiumista.


anni :>



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti