sunnuntai 11. helmikuuta 2018

Take time to relax

Hei Blogi kansalaiset (: 
Päätin tälle sunnuntaille tehdä rentoutumis vinkkejä, mitkä ainakin minulle ovat auttaneet. 

1. Meditointi 

-Minulle se on auttanut ahdistukseen ja stressin. Välillä on hyvä vain hetki hengittää vaikkapa 5 minuuttia päivässä. Löytää se rauhallinen hetki päivästä tai illasta. Oon käyttänyt Headspace äppiä ja oon ihan rakastunut siihen. (ei ole sponsoroitu, olisipa) Sieltä löytyy kaikenlaisia erillaisia meditaation liittyviä osioita.  

 2. Nukkuminen

-Nukkuminen on luonnollinen tapa rentoutua ja päikkärit on aina parhaita, että jaksaa tehdä lisää töitä tai koulu hommia. Eteenkin jos on lämmittävä kaveri vieressä :)

 3. Musiikki

-Kuuntele musiikkia ja tanssi vaikka samalla, jos siltä tuntuu. Mä en voi elää ilman musiikkia, se kuuluu mun arkeen ja auttaa jaksamaan kaikki huonommatkin päivät. 

 4. Kirjoita asiosta mistä olet kiitollinen

-Yritän itsekkin melkein joka päivä kirjoittaa edes 3 asiaa, mistä olen kiitollinen. On välillä hyvä pysähtyä miettimään, mistä voi olla kiitollinen. Sen asian ei tarvitse olla mikään suuri. Voi olla kiitollinen perheestä ja ystävistä tai harrastuksestaan tai mistä ikinä välittää.

5.  Tee tai kahvi tai muu lämmin juoma

-Tee on oma lemppari, sitä ilman ei päivä voi alkaa eikä päättyä 😃 Lämmin juoma rentouttaa aina ja eteenki nyt kun on ollut tosi kylmiä säitä.

6. Eläimet

-Vietä aikaa eläinten kanssa, jossain oon jopa lukenu et ne vähentää stressiä ja ne on aina iloisia kun annat heille huomiota. Eläimet piristävät aina perus arki päiviä.

 7. Lämmin suihku tai kylpy

-Lämmin suihku on aina rentouttava pitkän päivän jälkeen, itse toivon että jonain päivänä olisi amme kotona,koska rakastan kylpyjä. Mulla on sellainen perinne, että aina ulkomailla kun käyn jos on amme hotellihuoneessa käytän sitä aina. 


anni :> 

snäppi: annixxoo, insta: fotossbyanni



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti